2014. szeptember 27., szombat

3. díj


Szeretném megköszönni a díjat Lyl S.-nek! És még így az elején szeretnék meghívni minden olyan blogolót, aki vezet egy vagy több történetet! Írjátok ki, honnan vittétek! :)

11 dolog rólam: 
(huhh ez nehéz lesz, lehet akad majd olyan, amit egyszer leírtam)

  1. Nyárkedvelő vagyok
  2. A napokban találtunk egy kiscicát, amit Tigrisnek neveztünk el
  3. Makacs és önfejű vagyok 
  4. Tervem, hogy valamikor elutazok Olaszországba és megtanulom a nyelvet is
  5. Első fizetésemből elmegyek valahova nyaralni
  6. Régen nagyjából 7-8 évet táncoltam 
  7. Julie James - Hamis partner ♥
  8. Guns N Roses, Bon Jovi, Aerosmith ♥
  9. Voltam már: Edda, Lortd, Kárpátia, Back II Black stb.. koncerten ^^
  10. Van aláírásom a Barátok közt pár szereplőivel és közös kép is készült
  11. Imádom a Balatont
11 kérdés-válasz:

  1. Mi a kedvenc zeneműfajod? - Elsősorban rock, pop-rock, r&b, latin, pop... mindenevő vagyok :) 
  2. Hova utaznál el legszívesebben? - Rómába :)
  3. Mik a kedvenc sorozataid? - True blood, Teen wolf, de szeretem még a Nagy svindlit is, amiből csak kb 2 évadot láttam :/
  4. Neked mikor kezdődött a suli? - Szeptember 1. volt a tanévkezdés :) 
  5. Melyiket szereted jobban? Olvasni vagy filmeket/sorozatokat nézni? - Tulajdonképpen mind a kettőt egyformán szeretem.
  6. Tablet vagy laptop? - Laptop egyértelműen :)
  7. Miről szólt az első történet/vers amit írtál? - Azt hiszem egy Twilight fanfic volt :)
  8. Ha tehetnéd, milyen természetfeletti lény lennél? - Ezen sokat gondolkodtam, de megoszlik a véleményem vérfarkas, vámpír és boszorkány között :)
  9. Mi a kedvenc állatod? - Kutya és macska :) 
  10. Hányszor ültél már repülőn? - Egyszer sem :3
  11. Örül a pofid a díjnak? - Nagyon-nagyon és nagyon örül ^^
Kérdéseim: 

  1. Mit szeretsz csinálni? 
  2. Mik az álmaid?
  3. Hol szeretsz nyaralni? 
  4. Kedvenc szín/színek? 
  5. Ha bármilyen film főszereplője lehetnél, ki lennél?
  6. Mi az az egy film/sorozat/könyv, ami értelemmel bír számodra? Miért?
  7. Mik fontosak neked az életben?
  8. Mi a véleményed az Ice Bucket Challange-ről?
  9. Mit gondolsz, idővel jótékonykodsz majd valahol? 
  10. Miért szeretsz írni? Mi motivál? 
  11. Mért kezdtél el történeteket írni? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése