2014. szeptember 7., vasárnap

2. díj - Köszönöm ^^

A blog immár a 2. díjat is megkapta, amit nagyon szépen köszönök Szimy-nek! :)



Szabályok:
 - Írd ki kitől van!
- Írj magadról 11 dolgot!
- Válaszolj 11 kérdésre!
- Küldd tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:

1. Nemrégen Hooligans koncerten voltam - ez volt életem legjobb koncertje
2. Kiskoromban nagyon szerettem a Bambi-t
3. Néha túlságosan hallgatag vagyok, néha túl sokat beszélek
4. Kedvenc pizzám a kukoricás, szalámis pizza
5. Néha azt sem tudom, hol áll a fejem
6. Életemben előreláthatóan 2 szalagavatón veszek részt: az egyiken ugyan táncolok, de csak kísérőként míg a másikon már én leszek végzős és várom, hogy minél előbb vége legyen az érettséginek
7. Az elsők között leszek, akik megnézik Az 50 árnyalat filmet - legalábbis szeretnék köztük lenni
8. Kedvenc évszakom a nyár, mert általában meleg van
9. Nem tervezem meg a jövőm
10. Szingli vagyok, aki élvezi, hogy az lehet
11. Példaképem Michael Jackson

11 Kérdés - 11 Válasz:

1. Sorolj fel öt tárgyat a közeledben! - Telefon, ágy, párna, egy pohár víz, gitár
2. Tél vagy nyár? - Egyértelműen nyár (igaz a télnek is megvan a maga varázsa)
3. Ha időutazhatnál, a múltba vagy a jövőbe mennél? - Szerintem én a múltat választanám, mert nem igazán szeretném tudni, mi lesz a jövőben.
4. Mi a kedvenc filmed? - Van egy pár, de például: Hogyan rohanj a veszTedbe! ; Demóna ; Taken 1-2 és Step up 3
5. Ha párszáz évvel korábbi időbe csöppennél, mit hiányolnál leginkább? - Az internetet, mivel gyorsan elérhetjük a barátokat, ismerősöket és mert könnyebben beszélgethetünk velük, nem kell napokat várni a válaszra.
6. ...és mit élveznél a legjobban? - A kor szépségeit azt hiszem. Hogy még nincsen fejlett technika, modern lakások stb... és ha történelmi korszakba csöppennék, akkor azt is, hogy ott vagyok és abban a korban élek, tanúja lehetek valaminek.
7. Ha választhatnál egy embert, kinek a helyében lennél legszívesebben? - Ha nagyon választani kéne, még akkor sem tudnám. Jó így nekem! :)
8. Fekete vagy fehér? - Kicsit mindkettő.
9. Nappal vagy éjszaka? - Éjszaka, mert van benne valami varázslatszerűség és titokzatosság.
10. Mi a véleményed a vörös pöttyös könyvekről? - Vannak köztük jó történetek és olyanok is, amik engem nem igen érdekelnek.
11. Mitől félsz a legjobban? - Hogy elveszítem a szeretteimet.

11 kérdésem:

1. Van kedvenc versed? Ha igen, mi lenne az?
2. Mit szeretsz az életedben és mit nem?
3. Mi hoz a legkönnyebben zavarba?
4. Van valami kedvenc márkád?
5. Szereted a sportot? Nézel ebben a témában valami műsort?
6. Mit gondolsz, egy ember, mitől az ami?
7. Miben hiszel?
8. Mi az az egy dolog, amit semmi pénzért nem dobnál ki?
9. Lázadó típus vagy esetleg kicsit visszahúzódóbb?
10. Hova szeretnél eljutni életedben?
11. Melyik nyelv a legszebb szerinted?

Akiknek küldeném:
Mivel már semmi ötletem sincs, kinek küldjem, úgy döntöttem, hogy aki jelzi chat-ben vagy vendégkönyvbe ír, hogy vinné, akkor 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése