2014. augusztus 26., kedd

Csipkerózsika történet kicsit átírva :)



 Sziasztok! Nem terveztem túl hosszú köszöntőt, de azért még sem hagyhatom ki, mikor egy új blogot nyitok, nemde bár? Már páran ismerhetnek engem a Farkastörvények c. oldalon. Igen, azt a történetet én írom és itt van még egy, amit lelkesen fogok írni, ígérem!
 Most csak szerettem volna kicsit bemutatni a történetet úgy teljes egészében. Ez egy átírás lesz, méghozzá a Csipkerózsika c. mese átirata. Lehet, hogy már többen is megtették azt, amit én itt most, de remélem ez egy egyedi történet lesz és nem hasonlít a másik alkotásokra. Szóval, így az elején: 3 könyvet tervezek, de ha igény lesz rá a későbbiekben, kitalálom, mi legyen a folytatás.
 Remélem sokan fogják szeretni ezt a kis blogot. (: Új részekkel sajnos az iskola miatt hetente tudok majd csak jönni a jövő hét után vagy valamikor a szeptember végétől. Nos, nem szaporítom tovább a szót, megírom a prológust! Puszi mindenkinek: Katherine.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése